مردم بی صبرانه منتظر انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند

آیت الله عابدینی گفت: مردم ما به شدت و بی صبرانه منتظر انتقام خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس هستند و باید از ترامپ، پیشینیان و کسانی که بعد از او آمده اند و اینگونه رفتارهای تروریستی دارند انتقام بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۶ دی) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در این ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم مرد بزرگی که مقام معظم رهبری در خصوص ایشان فرمودند شهید سلیمانی با تقویت مادی و معنوی جبهه مقاومت، این پدیده ماندگار را در برابر رژیم صهیونیستی و نفوذ آمریکا و همچنین دیگر کشورها تجهیز و احیا کرد.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و اقدامات بزرگی داشت به طوری که با استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس و با هدایت های رهبر معظم انقلاب موجب تقویت جبهه مقاومت شد و امروز این مقاومت اسلامی است که محکم و استوار در برابر کفر و استبداد ایستاده و هر روز هم قوی تر از گذشته می شود.

 

وی عنوان کرد: از دیگر ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند، شجاعت، مسئولیت پذیری، ایمان و عقلانیت بود این سردار شهید اگر می دید جایی کاری بر زمین مانده پیشقدم می شد و در سیل خوزستان هم این شهید بزرگوار به کمک مردم رفت و کمک حال آنها در نجات از این گرفتاری بود.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی اخلاص و خدمت به مردم بود و همین ویژگی ها سبب شد تا تشییع پیکر این شهید بزرگوار بسیار باشکوه برگزار شود.

 

وی افزود: سیاست مدار بودن از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی بود که مقام معظم رهبری در فرمایشات شان به آن اشاره داشتند و این سردار شهید اگرچه سیاست مدار بود ولی صداقت در سیاست داشت و سیاست بازی نمی کرد و این منافقین هستند که سیاست باز هستند.

 

امام جمعه قزوین گفت: ابومهدی المهندس این شهید بزرگوار هم همراه و یار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که مردم ما به شدت و بی صبرانه منتظر انتقام خون این شهیدان هستند و باید از ترامپ، پیشینیان و کسانی که بعد از او آمده اند و اینگونه رفتارهای تروریستی دارند انتقام بگیریم.

 

وی در ادامه با تسلیت وفات حضرت ام البنین اظهار کرد: سالروز وفات این بانوی بزرگوار با عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است و باید توجه داشته باشیم که مادران و همسران شهدا فداکاری بزرگی داشتند و همه ما محتاج دعای این مادران هستیم.

 

آیت الله عابدینی در ادامه به برخی اتفاقات در هتک حرمت لباس روحانیت اشاره کرد و یادآور شد: استکبار جهانی به دنبال این است با هتک حرمت به لباس روحانیت، این قشر را از چشم مردم بیاندازد، به طوری که شاهد بودیم در استان قزوین از یکی از روحانیون به دلیل اینکه انسان پاکدستی هستند از ایشان خواهش شد تا مسئولیتی را بپذیرند تا در واقع جلوی غارت بیت المال و سواستفاده کنندگان گرفته شود ولی متأسفانه این امر به گونه ای دیگر جلوه داده شد برخی طوری وانمود کردند که گویی آن روحانی برای منافع خود این سمت را پذیرفته است که این اقدام منافقانه بود.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز خاطر نشان کرد: با توجه به سرد شدن هوا باید از مصرف بی رویه گاز پرهیز کنیم و توجه داشته باشیم که اسراف در دین اسلام مورد نکوهش واقع شده و خداوند متعال فرموده است کسانی که بریز و بپاش می کنند برادران شیطان هستند.

کد خبر 1244997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha