حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در میز خدمت جهادی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در میز خدمت جهادی در مصلی قدس زاهدان حضور یافت و پاسخگوی سئوالات و خواسته های مطرح شده از سوی نمازگزاران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سید محمدرضا سیدحسینی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان بمنظور پاسخگویی به سئوالات و خواسته های مردمی صبح روز جمعه شانزدهم دیماه بهمراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و تنی چند از معاونین و مدیران ادارات وابسته با شرکت در میز خدمت جهادی در مصلی قدس زاهدان گفت: ارتباط مستقیم مسئولان و دسترسی بی‌واسطه مردم به آنها می‌تواند به ایجاد حسن اعتماد و امید آفرینی در جامعه و تسریع در حل سریع مسائل و مشکلات ،کمک شایانی نماید.

 

وی همراهی بهره برداران را مهمترین شاخصه حرکت به سوی توسعه بخش کشاورزی و اجرای الگوی کشت برشمرد و افزود: سازمان جهادکشاورزی و مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان و ادارات وابسته همواره آماده پاسخگویی و پشتیبانی از مجموعه بهرهبرداران زیر بخش‌های کشاورزی در اقصی نقاط استان می‌باشند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با توجه به‌ شرایط اقلیمی استان، خواستار حمایت و اهتمام ویژه کشاورزان به توسعه کشت های قراردادی و بیمه محصولات کشاورزی شد.

کد خبر 1245008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha