رعایت حجاب از ضروریات دین است

حجت الاسلام شمسی فر، بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و مقابله با بدحجابی، گفت: رعایت حجاب از ضروریات دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز(16 دی)، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تلاش رضا شاه پهلوی برای کشف حجاب، اظهارداشت: در سایه استقامت و ایستادگی بانوان ایران زمین این توطئه ها نقش بر آب شد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد رعایت حجاب را از ضروریات دین خواند و افزود: زنان کشور ما قبل و بعد از انقلاب مقید به حجاب هستند و در عرصه های مختلف علمی، فناوری و ورزش با پوشش اسلامی در قله های موفقیت قرار گرفته اند.

 

وی با با اشاره به توطئه های دشمن در راستای رواج بی حجابی و بدحجابی، عنوان کرد: در سایه بصیرت و ایستادگی بانوان ایران اسلامی این توطئه های دشمن در هر زمانی خنثی است.

 

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: حجاب مانع از بندگی شیطان و سبب امنیت و استحکام خانواده و گرایش به ارزش ها می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امیرکبیر، خاطرنشان کرد: ین شخصیت شجاع و با دیانت برای تعالی کشور تلاش کرد و نام نیکش در تاریخ این کشور ماند.

 

فعالیت جهادی مسئولان برای رفع مشکلات مردم

 

امام جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: امروز انتظار می رود مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش گام بردارند و فعالیت جهادی داشته باشند، مشکلات را رصد و به موقع اقدام کنند.

 

ضرورت نظارت مسئولین بر اختلاف قیمت ها در بازار

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رواج گرانی ها، خاطرنشان کرد: اختلاف قیمت برخی اجناس در بازار به دلیل عدم نظارت و مدیریت است که در این خصوص باید مشکلات مردم برطرف و گرانی ها کم شود.

 

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه تحریم ها در گرانی های موجود تاثیرگذار بوده است، اظهار کرد: برخی از گرانی ها نیز ربطی به تحریم ندارد و مسئولان باید نظارت ها را دقیق تر انجام دهند و با افراد خاطی برخورد جدی کنند.

 

 

کد خبر 1245009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha