عکس/ تجلیل امام جمعه ساوجبلاغ از اعضای گروه سرود هم آوایی قلب های بیقرار

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت برپایی و اجرای گروه سرود بیقرار کانون فرهنگی مصلی نماز جمعه گفت: امام جمعه ساوجبلاغ از گروه سرود قلب های بی قرار که در محضر انقلاب اجرا داشتند تقدیر و تکریم کرد.

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت جایگاه فعالیت های دختران کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی (ره) هشتگرد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آیین تقدیر از برترین های کانون فرهنگی هنری مصلی نمازجمعه امام خمینی(ره) با حضور امام جمعه ساوجبلاغ جمعه ۱۶ دی برپا شد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری قرارگاه مصلی نمازجمعه ساوجبلاغ افزود: این ایین با حضور جمعی از اعضاء خانواده گروه سرود دختران بیقرار در مصلی نمازجمعه این شهر انجام شد. 

 

گفتنی است، گروه سرود هم آوایی دختران قلب های بی قرار استان البرز طی دیدار اخیر با رهبرمعظم انقلاب با جمعی از بانوان در محضر ایشان به اجرای سرود پرداختند. 

 

طی این دیدار رهبرمعظم انقلاب فرمودند: « فراموش نکنم از این سرودی هم که بچّه‌ها خواندند، تمجید کنم که واقعاً جای تمجید دارد؛ هم شعرش بسیار خوب بود، هم آهنگش آهنگِ بسیار خوبی بود، هم خیلی خوب اجرا شد. من از همه‌ی اینها تشکّر می کنم» .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1245051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha