کمک مالی شهرداری رشت به بهزیستی برای نگهداری از معتادان متجاهر

یزدانی ضمن اشاره به کمک ماهانه ۳۰ میلیون تومانی شهرداری رشت برای نگهداری از معتادان متجاهر گفت: شهرداری برای افزایش ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهر آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، یوسف یزدانی شامگاه جمعه(۱۶ دی) در گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۱۶، شهرداری رشت سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با بهزیستی استان گیلان منعقد کرد که طبق آن قرار شد شهرداری ماهانه ۳۰ میلیون تومان را به سازمان بهزیستی برای نگهداری از معتادان متجاهر پرداخت کند.

 

سرپرست شهرداری رشت اضافه کرد: برای افزایش ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهر هم شهرداری رشت مبلغ ۲ میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان گیلان کمک کرد. 

 

یزدانی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر شهرداری نتوانست به تعهد خود برای پرداخت این مبالغ عمل کند افزود: طبق هماهنگی که بین شهرداری و اداره کل بهزیستی گیلان به عمل آمده مبالغ معوقه ۱۰ماهه را تا چند روز آینده به حساب بهزیستی واریز خواهد شد. 

 

وی اذعان کرد: برای افزایش ظرفیت مجدد مرکز نگهداری از معتادان متجاهر هم شهرداری رشت درصدد است پس از هماهنگی با شورای اسلامی شهر و اخذ مجوز لازم نسبت به پرداخت کمک مالی به بهزیستی استان گیلان اقدام کند.

 

سرپرست شهرداری رشت جمع‌آوری معتادان، کارتن خوابها و کودکان کار از سطح شهر را یکی از وظایف شهرداری ذکر و خاطرنشان کرد: شهرداری رشت در این راستا با یک شرکتی طرف قرارداد است و این شرکت ساماندهی این دسته از افراد در گرمخانه را در اختیار دارد.

 

 

کد خبر 1245075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha