مراسم سالگرد علمداران بصیرت در تمامی مساجد استان زنجان برگزار شد

طارمی با اشاره به اجرای مسابقات فرهنگی «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به مناسبت دهه مقاومت در زنجان گفت: مراسم سالگرد علمداران بصیرت در تمامی مساجد استان زنجان برگزار شد.

بهزاد طارمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با تشریح برنامه هایی که به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت در استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای ابراز ارادات مردم ایران به سردار سلیمانی بود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به برگزاری گفتمان های انقلاب اسلامی و دشمن شناسی در زنجان اشاره کرد و گفت: در مساجد استان زنجان نیز مراسم سالگرد علمداران بصیرت برگزار شد.

 

وی با یادآوری اینکه روضه های خانگی و مسابقات فرهنگی به مدت 10 شب در 10 مسجد زنجان به اجرا درآمد، گفت: اجرای پویش نذر خمت و مسابقه دل نوشته نیز در این ایام اجرایی شد.

 

طارمی به تکریم از خانواده های شهدا در این دهه اشاره کرد و گفت: گروه های سرود مقاومت با استقرار در محلات سرودهای انقلابی سر دادند. همچنین کمک های مومنانه و ایستگاه های صلواتی با همکاری بچه های مسجد در زنجان اجرا شد.

 

این مسئول با اشاره به برپایی موکب های خدمت جان فدا در این ایام خاطرنشان کرد: به منظور بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دوره های جهاد تبیین برای مبلغین، فرهنگیان، فعالین فرهنگی و اصناف برگزار شد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی کارگاه های سبک زندگی فاطمی با حضور مبلغان به منظور تببین و بستر سازی ترویج «الگوی سوم زن» برگزار شد.

کد خبر 1245079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha