خادمان اربعین کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در حرم حضرت معصومه (س) تکریم شدند

مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم خادمان اربعین مواکب باب نجاه الائمه در حرم حضرت معصومه (س) تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، در آيين تکريم خادمان اربعين حسينی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با عنوان مواکب «باب نجاه الامه» که با حضور آيت الله سعيدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، از فاطمه جعفری، مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) و مهدی نظری، مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا تجلیل شد.

 

در راهپیمایی اربعین حسینی گروه نمایش کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) در راهپیمایی اربعین حسینی و در مسیر نجف و کربلای معلی و سپس در کاظمین از ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۶ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی به اجرای نمایش های آیینی با موضوع اربعین و حضرت سیدالشهدا (ع) به نام های «آبروی زمین» پیرامون زندگی حضرت رقیه (س)، نمایش امام حسین (ع)، «رد خون از آسمان» و نمایش «بیداری» پرداخته است.

 

همچنین گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» در راهپیمایی اربعین حسینی و در مسیر نجف و کربلای معلی و سپس در کاظمین به اجرای سرود با موضوع اربعین و حضرت سیدالشهدا (ع) پرداخت که اقبال عموم مردم را به همراه داشت.

 

خاطرشان می شود: گروه سرود «نسیم صبا» تاکنون سرودهای «شکوه استقامت»، «مرگ بر آمریکا»، «مادرم اسمتو خوند تو گوشم» و «حرم الله» به مناسبت اربعین حسینی، «خنده دریا» به مناسبت دهه امامت و ولایت، «شمس الشموس» به مناسبت ميلاد امام رضا (ع)، «پیمان جاویدان» را به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سرود «مکتب عشق» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، سرودهایی با نام «مدافعان سلامت»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی (ع)»، «خم ولایت» و «ایران» را تولید کرده است.

 

 

 

کد خبر 1245123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha