برپایی کرسی تلاوت در مسجد فاطمیه (س) نیمبلوک

راستی از برگزاری روزانه جلسات سنتی قرآن و کرسی تلاوت در مسجد فاطمیه (س) نیمبلوک در بین جوانان خبر داد.

علی راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی از برگزاری کرسی تلاوت در مسجد فاطمیه (س) خبر دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمیون مسجد فاطمیه (س) شهر نیمبلوک با بیان اینکه مبنای کار کانون فاطمیون فعالیت در رواق نور است، افزود: در سال ۱۴۰۱ فعالیت کانون در حوزه رواق نور با محوریت ویژه کرسی تلاوت و جلسات قرآنی، محفل انس با قرآن در دستور کار است.

 

وی از برگزاری جلسات نهج البلاغه و تشریح و تفسیر این کتاب خبر داد و گفت: جلسات صحیفه خوانی و ایجاد روحیه معنوی در بین جوانان از دیگر فعالیت های رواق نور است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمیون مسجد فاطمیه (س) شهر نیمبلوک با بیان اینکه جلسات سنتی قرآن در بین جوانان هر روز در حال برگزاری است، اضافه کرد: اعزام قاری به جلسات کانون ها و دعوت از سایر قاریان در جلسات قرآنی، جلسات تفسیر با توجه جزوه ارسالی ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از دیگر فعالیت های کانون ذیل رواق نور است.

 

وی در ادامه از برگزاری جلسات حفظ قرآن با محوریت جزوه ارسالی ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی و برگزاری مسابقه تفسیر و حفظ در مسجد فاطمیه (س) خبر داد.

 

وی از ایجاد کارآفرینی برای اعضاء کانون در طراحی و خطاطی آیات بر روی تخم شتر مرغ خبر داد و افزود: ایجاد کارآفرینی برای اعضای کانون در طراحی و خطاطی آیات بر سفال از دیگر فعالیت های این کانون در ذیل رواق نور است.

 

راستی در پایان از حضور چشمگیر امام جمعه، قاریان ممتاز شهر و شهرستان، گروه تواشیح دعوت الحق، هیات امناء کانون و مسجد و پایگاه‌های بسیج شهر و کانون های مساجد شهر نیمبلوک تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است کانون فاطمیون در رواق نور در سال ۱۴۰۰ شایسته تقدیر ویژه شد و امسال نیز با برگزاری جلسات متعدد قرائت قرآن، تفسیر قرآن، حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه جوانان را به شرکت در این کلاس ها تشویق می کند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1245162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha