۶ هزار و ۲۳۳ نفر در دستگاه های اجرایی بروجرد استخدام می شوند

گیوه کی با بیان اینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سالجاری ۶ هزار و ۲۳۳ نفر تعیین شده است، گفت: تاکنون ایجاد اشتغال سه هزار و ۴۰۰ نفر در سامانه رصد به ثبت رسیده که ۵۰ درصد مقدار تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، عبدالعلی گیوه‌کی امروز در سخنانی با بیان اینکه براساس آخرین سرشماری شهرستان دارای جمعیت ۳۳۰ هزار نفر است، اظهار داشت: جمعیت فعال آن براساس برآوردها ۲۰۰ هزار نفر تعیین شد.

 

وی ادامه داد: جمعیت شاغل این شهرستان ۱۶۵ هزار نفر و بیمه‌شدگان اجباری ۲۲ هزار نفر و کل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ۴۷ هزار نفر است.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد اذعان داشت: در مجموع تاکنون ۳۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به یک هزار و ۴۸۷ واحد تولیدی تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی بیان کرد: شهرستان دارای ۳۷۰ کارگاه‌ صنعتی و تولیدی است که مشکلات دارند، کاشی جم در حال حاضر ۱۲۰ کارگر دارد و فاز دوم آن در حال راه‌اندازی است.

 

گیوه‌کی عنوان کرد: این کارخانه از لحاظ نقدینگی و سرمایه در گردش مشکل دارد و ۲ ماه حقوق کارگران آن عقب‌افتاده است.

 

وی تاکید کرد: در کارخانجات نساجی بروجرد بیش از ۲ هزار نفر مشغول به کار هستند که بیشترین ثبت آمار اشتغال آن در سال جاری بوده است.

 

گیوه کی با بیان اینکه کارخانه سامان کاشی در حال به روزرسانی است، افزود: در حال حاضر ۱۳۰ نفر در فرداموتورز مشغول به کار هستند که با فعال شدن خط تولید آن تا پایان سال به یک هزار نفر خواهد رسید.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد اظهار داشت: همچنین در کارخانه فارمدزاگرس ۶۵ نفر مشغول به کار هستند که با کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش روبرو است.

 

گیوه‌کی اظهار کرد: در شرکت سیلیکون متال نیز ۱۰۰ کارگر مشغول به کار هستند که از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته شده و ۲ ماه حقوق معوق دارد.

کد خبر 1245188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha