مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی ابن ابیطالب (ع) بهمن ماه برگزار می شود

مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی ابن ابیطالب (ع) روزهای ۴ ، ۵ و ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و بعدازظهر بصورت همزمان برای خواهران و برادران کمتر و بیشتر از ۱۸ سال بصورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی ابن ابیطالب (ع)؛ مرحله نهایی این دوره از مسابقات روزهای 4 ، 5 و 6 بهمن ماه 1401 در دو نوبت صبح و بعدازظهر بصورت همزمان برای خواهران و برادران کمتر و بیشتر از 18 سال بصورت حضوری برگزار می گردد. همچنین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز جمعه مورخ هفتم بهمن ماه از ساعت 15:30 الی 17:30 در سالن شیخ صدوق برگزار می شود.

مکان برگزاری مسابقات سالن شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) ویژه برادران و سالن شیخ کلینی آستان مقدس مذکور ویژه خواهران می باشد. شرکت کنندگان محترم برای حضور در سالن های مذکور باید از درب جنوبی حرم مطهر وارد شوند.


راه یافتگان محترم به مرحله نهایی این دوره از مسابقات به دو تذکر مهم ذیل توجه نمایند. لازم به ذکر است دو تذکر مذکور در صفحه 10 شیوه نامه مسابقات ذکر شده است.

تذکر 1 :  ستاد برگزاری مسابقات برای راه یافتگان به مرحله نهایی هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تأمین محل اسکان نداشته و تأمین اسکان بر عهده راه یافتگان به مرحله نهایی می باشد.
تذکر 2 : برای راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات، کمک هزینه ایاب و ذهاب بر اساس بُعد مسافت طبق مصوبه ستاد برگزاری محاسبه و پرداخت می شود. این کمک هزینه شامل برگزیدگان استانهای البرز و تهران نمی شود.

جدول زمانبندی برگزاری مرحله نهایی مسابقات در فایل پیوست آمده است 

دانلود جدول زمان بندی 

 

 

 

کد خبر 1245194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha