«نامه ای به آسمان»؛ ارسال نامه های فرزندان پایتخت به حاج قاسم سلیمانی   در برج آزادی

فرزاد هوشیار پارسیان از ارسال نامه های فرزندان پایتخت به حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در رویداد «نامه ای به آسمان » در برج آزادی دل نوشته های بیش از سه هزار کودک و نوجوان تهرانی به عمو قاسم ارسال می شود.

«فرزاد هوشیار پارسیان»، رئیس برج آزادی درباره برگزاری رویداد «نامه ای به آسمان » به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: رویداد «نامه ای به آسمان » به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود، در این رویداد دل نوشته های بیش از سه هزار کودک و نوجوان تهرانی که به صورت گروهی در میدان آزادی جمع می شوند به سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی  ارسال می شود. 

 

وی افزود: همان طور که حضرت آقا فرمودند: «حاج قاسم برادر ماست»، آنها هم حاج قاسم را عموی خود صدا می زنند و به نیت «عمو قاسم» نامه هایی را به عنوان تمام فرزندان پایتخت خطاب به سردار «عمو قاسم» ارسال خواهند کرد.

 

«فرزاد هوشیار پارسیان» یادآور شد: رویداد «نامه ای به آسمان »  روز 18 دی ماه ساعت 14 در فضای باز برج آزادی به نیت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.این برنامه از شبکه های تلویزیونی پخش می شود و از عموم مردم دعوت می شود که در این رویداد حضور پیدا کنند.

 

رئیس برج آزادی  اظهار کرد: همزمان با برگزاری  رویداد «نامه ای به آسمان »در محوطه برج آزادی پردیس های فرهنگی و هنری خدماتی را به کودکان و نوجوان ارایه می دهند. در این  پردیس ها محصولات  و خدمات فرهنگی ارایه می شود که با که با المان هایی از سردار سلیمانی طراحی شده اند، همچنین در استیج اصلی گروه های سرود، پرده خوانی  و نقالی اجرا می کنند .

 

فرزاد هوشیار پارسیان خاطر نشان کرد:  رویداد «نامه ای به آسمان » به همت مرکز فرهنگی و هنری برج آزادی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و شهرداری منطقه 9  برگزار می شود.

کد خبر 1245205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha