مادران شهدا از سیره  حضرت ام البنین پیروی می کنند

حجت الاسلام هاشمی، گفت: مادران شهدا از سیره حضرت ام البنین پیروی می کنند و خانواده شهدا در جامعه امروز رسالت سنگین تری بردوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(17دی)، در همایش شعر شهدای مدافعین امنیت لرستان به عنوان راه سلیمانی، با تسلیت سالروز شهادت ام البنین، اظهارداشت: حضرت ام البنین در مکتب امیرالمومنین(ع) تربیت شد و تربیت شدگان خود را به عالم عرضه کرد.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید در امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به ویژه شهدای مدافع امنیت افزود: مادران شهدا به تآسی از سیره ام البنین فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مکتب امام و مکتب سلیمانی را مطرح فرمودند، اظهارکرد: این مکتب افتخار ما است و باید این مکتب برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.  

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه ام البنین در مدینه برای شهدای جاوید الاثر خود چهار قبر درست کرد، عنوان داشت: امروز ما از این سیره ام البنین پیروی می کنیم.

 

وی عنوان کرد: امروز افتخار می کنیم که در مکتب سلیمانی نفس می کشیم، ما با شهید دادن زنده تر و سربلندتر می شویم.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امروز همه ما مرهون و مدیون خون شهدا هستیم، اظهارداشت: خانواده شهدا امروز در ادامه راه شهدا رسالت خطیری بر دوش دارند.

کد خبر 1245247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha