گسترش همکاری‌های اداره کل اوقاف با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به گستره فعالیت‌های این اداره کل، حمایت اداره کل فرهنگ استان از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اداره کل اوقاف را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز،«حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی»، در دیدار «سید محمد حسین بلاغی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با وی ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته ایشان دراین سمت بر گسترش همکاری‌های این دو نهاد تاکید کرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به گستره فعالیت‌های این اداره کل، حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اداره کل اوقاف را ضروری دانست.
وی افزود: حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسابقات قرآن کریم اوقاف می‌تواند زمینه ساز فعالیت‌های پرخیر و برکت در حیطه ارتقای جایگاه قرآنی استان باشد.
در ادامه سید محمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز از حمایت این اداره کل از مسابقات قرآنی اوقاف خبر داد.
وی ادامه داد: ارتقای همکاری‌های بین سازمانی به خصوص در حوزه فرهنگی و قرآنی یکی از اهداف اصلی سازمان‌ها بوده و قطعا همکاری بین اوقاف و فرهنگ در این خصوص می‌تواند بیش از پیش ادامه یابد.

کد خبر 1245288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha