همایش سیره و سلوک آیت الله ناصری در اصفهان برگزار می شود

تمنایی از برگزاری همایش سیره و سلوک آیت الله ناصری با عنوان سالک إلى الله در سال آینده خبرداد و گفت: فراخوان ارسال مقالات اعلام شده است.

«علی تمنایی» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به شخصیت خاص و الگوی مرحوم آیت الله ناصری اظهارداشت: همایشی برای بزرگداشت و معرفی این استاد اخلاق و شخصیت وارسته برنامه ریزی شده که سال آینده برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حوزه علمیه قم و اصفهان در برگزاری این برنامه با این اداره کل فرهن و ارشاد اسلامی همکاری می کنند، تصریح کرد: نهادهای علمی، فرهنگی و اجتماعی هم عضو ستاد برگزاری این برنامه هستند.

 

وی مقاله محوری و انجام فعالیت های پژوهشی محور برگزاری این همایش است، گفت: فراخوان اعلام ارسال مقالات اعلام شده که علاقه مندان حداکثر باید تا پایان دیماه چکیده مقاله خود را ارسال کنند.

تمنایی اول اردیبهشت ماه را آخرین مهلت ارسال کامل مقالات اعلام کرد و اذعان داشت: همایش مهرماه برگزار خواهد شد و مقالات برتر جایزه می گیرند.

 

وی سیره اخلاقی، تربیتی و مهدوی آیت الله ناصری را محور این همایش بیان کرد و گفت: درگاه الکترونیکی با عنوان همایش ناصری در فضای مجازی ایجاد شده است.

 

لزوم تبیین شخصیت آیت الله ناصری

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره شخصیت وارسته آیت الله ناصری اذعان داشت: تبیین جایگاه این عالم ربانی و وارسته برای نسل جدید و حوزویان و علمان از اهمیت خاصی برخوردار است که چنین برنامه هایی در این راستا انجام می شود.

وی تجلیل از جایگاه این عالم ربانی حائز اهمیت دانست و افزود: ایشان تلاش زیادی در حوزه اخلاق و دین در استان اصفهان انجام دادند که باید از این تلاش های تجلیل کرد.

 

تمنایی نقش آیت الله ناصری در توسعه فرهنگ شیعی مهم خواند و یادآورشد: اقدامات علمی و تربیت شاگردان زیادی در این حوزه توانسته در ترویج معارف اسلامی نقش داشته باشد.

کد خبر 1245298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha