آرزویی که برآورده شد

مادر شهید دانیال رضازاده می گوید: فرزندم هنگام خوانده شدن خطبه عقد از همسرش خواست دعا کند تا به آرزویش برسد و در راه خدا شهید شود و این دعای همسرش در حق او مستجاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، عصر روز چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه سال جاری بود که دو بسیجی مدافع امنیت «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» در یکی از خیابان های حر عاملی در میانه ناآرامی های آن روز مشهد با ضربات چاقوی یک آشوبگر به شهادت رسیدند.

 

مادر شهیدان بسیجی «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» پس از گذشت ۵۰ روز از شهادت مظلومانه این دو شهید مدافع امنیت، شامگاه هفدهم دی ماه مهمان ویژه یادواره ۴۰ شهید تیپ سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شدند.

 

زهره حمیدیان، مادر شهید مدافع امنیت دانیال رضازاده در این مراسم معنوی از تک فرزندش می گوید که آرزوی شهادت داشت. دانیال مرتب به مادرش می‌گفت برایش دعا کند؛ دعا برای شهید‌شدنش.

 

این مادر با اینکه تحمل فراق دانیال برایش سخت است اما از اینکه پسرش به آرزوی خود رسیده و باعث افتخار کشور شده، خوشحال است و می افزاید: با افتخار عرض می‌کنم که خیلی خوشحالم که فرزندم اینگونه مسیرش را انتخاب کرد و به شهادت رسید.

 

دانیال مرد خانه‌اش بود؛ تک‌فرزندش. همه توانش را برای او گذاشت تا مبادا جای خالی پدر، دردانه‌اش را اذیت کند. این مادر شهید مدافع امنیت ادامه می دهد: فرزندم همیشه می‌گفت که من به عنوان یک بسیجی، فدایی رهبرم هستم و همیشه جزو نخستین کسانی بود که برای انجام کارهای جهادی یا کمک به مردم زلزله‌زده و سیل‌زده راهی مناطق محروم و آسیب‌دیده می‌شد، بی‌آنکه چشمداشتی داشته باشد.

 

محمدیان بیان می کند: دانیال هنگام خوانده شدن خطبه عقد از همسرش خواست دعا کند تا به آرزویش برسد و در راه خدا شهید شود و این دعای همسرش در حق او مستجاب شد و فرزندم به آرزویش رسید.

 

مادر شهید مدافع امنیت از مردم خراسان جنوبی می خواهد که برایش دعا کنند تا بتواند راه فرزندش و دیگر شهدا را ادامه دهد. او می گوید: فرزندم به خاطر حفظ حجاب زنان این سرزمین جانش را فدا کرد از شما جوانان و بانوان خواهش می‌کنم که راه شهدا را ادامه بدهید و نگذارید که خون شهدا پایمال شود.

 

محمدیان با بیان اینکه تمام دغدغه فرزند شهیدش رهبر معظم انقلاب و ولایت بود، خطاب به جمعیت می افزاید: امروز با حجاب و عفت‌تان به شهدا بفهمانید که همیشه ادامه دهنده راه آنان خواهید بود چرا که تمام دغدغه شهدا این بود که مبادا روزی در خیابان چادر سر از زن مسلمان کشیده شود.

کد خبر 1245301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha