ناشنوایان هم از خدمات پلیس بهره مند شدند

سردار هاشمی فر با اشاره به اقدامات مناسب سازی پلیس برای معلولان گفت: ناشنوایان از خدمات فوریت های پلیسی ۱۱۰ بهره مند شدند.

سردار سرتیپ «محمدرضا هاشمی فر» در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به نوآوری خدمات پلیس و توجه به گروه معلولان و خاص اظهار داشت: فوریت های پلیسی 110 و مرکز پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان پاسخگوی همه مردم می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: معلولان به ویژه ناشنوایان به دلیل محدودیت هایی که دارند از این خدمت کمترین بهره برداری را به صورت مستقیم داشتند که با راه اندازی سامانه پیامکی به شماره 11031 این نیاز آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این دسته از افراد با ارسال پیامک و اعلام درخواست، موضوع توسط کارشناسان بررسی و اقدام لازم صورت می گیرد.

 

 

استفاده از نیروهای متخصص در مرکز فوریت های پلیسی 110

 

سردار هاشمی فر با اشاره به توسعه کیفیت خدمات پلیس استان اصفهان گفت: با تجمیع مرکز پیام فوریت های پلیسی 110 در مرکز استان، نیروهای متخصص در این واحد بکار گرفته شد.

 

وی ادامه داد: نیروهای متخصص و توانمند کادر به جای وظیفه با شناخت استان و ماموریت های پلیسی قادر به ارائه خدمت و اعزام نیروها و گشت های انتظامی هستند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تماس های مردم با پلیس رصد شده و قابل پیگیری بوده که این از جمله جنبه های مثبت تمرکز مرکز پیام پلیس است.

کد خبر 1245306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha