واگذاری بیش از ۱۴ هزار پرونده مددجویان بهزیستی به مراکز مثبت زندگی در زنجان

حسینی از واگذاری ۱۴ هزار و ۵۸۲ پرونده مستمری بگیران تحت حمایت بهزیستی استان زنجان به ۴۰ مرکز مثبت زندگی خبر داد و گفت: این مراکز ۲۲ خدمت به مددجویان ارائه می کنند.

سلمان حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان به روند فعالیت مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و گفت: این مراکز با هدف دسترسی آسان مددجویان به خدمات بهزیستی در کوتاهترین زمان ایجاد شده است.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به محله محور بودن مراکز مثبت زندگی اشاره کرد و گفت: 40 مرکز مثبت زندگی در مناطق محروم و در معرض آسیب اجتماعی استان تاسیس شده است که 22 خدمت به مددجویان تحت حمایت بهزیستی ارائه می کنند.

 

وی با یادآوری اینکه مراکز مثبت زندگی در محل سکونت مددجویان مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز مددجویان به راحتی می توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند و اصل رازداری حرفه ای، تکریم ارباب رجوع، حفظ شان و کرامت مددجو به عنوان مهمترین اصول در دستور کار این مراکز است.

 

این مسئول به بازدید مددکاران مراکز مثبت زندگی از منازل مددجویان هر 6 ماه یکبار اشاره کرد و یادآور شد: ۱۸ مرکز مثبت زندگی در شهرستان زنجان، ۱۰ مرکز در شهرستان خدابنده، سه مرکز در شهرستان ابهر، ۲ مرکز در شهرستان خرمدره، یک مرکز سلطانیه، ۲ مرکز در طارم، ۲ مرکز در ایجرود و ۲ مرکز در شهرستان ماهنشان تاسیس شده است.

 

به گفته حسینی، بیش از 14 هزار و 582 پرونده مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی به این مراکز واگذار شده است که این مراکز می توانند با جذب خیر از مساعدت های آنان برای مددجویان استفاده کنند.

کد خبر 1245329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha