فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب، ارزشی برای مقدسات دینی قائل نیست

حجت الاسلام موسوی حسب گفت: هتاکی اخیر نشریه فرانسوی ثابت کرد که فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب، ارزش چندانی برای مقدسات دینی قائل نیست.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی حسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن محکومیت اقدام بی شرمایه نشریه فرانسوی در اهانت به مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و مرجع دینی شیعه گفت: این رفتارهای زشت و هتاکانه، خشم و انزجار مسلمین و به خصوص شیعیان را برانگیخته و سران فرانسه باید بدانند که تداوم این هتاکی ها باعث رسوایی بیشتر آن ها در نزد ملت های آزاده دنیا خواهد شد.

 

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: واقعیت آن است که فرهنگ لیبرال دموکراسی و رژیم های سکولار غربی با وجود شعار حقوق بشر و آزادی ، عملاً در مقام نفی این دو مساله برآمده اند و با تزویر رسانه ای می خواهند افکار عمومی را به انحراف بکشانند.

 

این کارشناس و فعال فرهنگی گفت: هتاکی اخیر نشریه فرانسوی ثابت کرد که فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب، ارزش چندانی برای مقدسات دینی قائل نیست.

 

حجت الاسلام موسوی حسب تصریح کرد: مردم حقیقت طلب و حقیقت جوی ایران اسلامی و دیگر ملت های آزادی خواه جهان در عصر حاضر به خوبی به نیات شوم و شیطانی سران مستکبر عالم و عوامل آن ها در عرصه های هنری و رسانه ای پی بُرده اند و لذا دشمنان باید بدانند که با هتاکی و بی شرمی نسبت به مقدسات مسلمین و از جمله ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی راه به جایی نبُرده و بلکه بیشتر زمینه رسوایی مضاعف خود را فراهم می آورند.

 

این کارشناس و فعال فرهنگی همچنین از وزارت خارجه کشورمان خواست تا ضمن محکومیت قانونی و بین المللی این اقدام شنیع ، جلوی تکرار این گستاخی ها را با ابزارهای حقوق بین الملل بگیرد.

کد خبر 1245369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha