پیاده سازی بیش از هزار ساعت سخنرانی های حاج قاسم/ کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی مکتب شهید سلیمانی رونمایی شد

همزمان با برگزاری اجلاسیه نهایی دهه مقاومت کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، رحمان جلالی، یکشنبه(18 دی) در اجلاسیه پایانی دهه مقاومت که با حضور خانواده شهید سلیمانی، فرمانده کل سپاه و معاون اجرایی وزیر دفاع و... برگزار شد؛ از تدوین مجموعه " بررسی نظام فکری و تربیتی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" خبر داد.

 

 

 

دبیر استانی ستاد سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علت تدوین این مجموعه را نبود مجموعه ای مرجع و سند بالادستی برای محققان تولیدکنندگان محتوا در خصوص مکتب حاج قاسم عنوان کرد.

 

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: بر اساس تدبیر بنیاد مکتب حاج قاسم در تهران بسته سیاسی 6 محوره به استان ابلاغ شد که بند دوم آن ترویج مکتب با مأموریت جهاد تبیین بود.

 

 

وی اساس نگارش این مجموعه را ۱۰۷ مولفه و اهداف تربیتی بر مبنای آیات، روایات و متون اسلامی و بیانات شفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی دانست.

 

 

جلالی با افزودن اینکه برای تدوین مجموعه فوق یک هزار و ۵۰۰ ساعت سخنرانی های حاج قاسم پیاده سازی شد؛ همچنین از آماده‌سازی و رونمایی نسخه انگلیسی "منظومه فکری و تربیتی شهید سلیمانی" خبر داد.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ رونمایی از این مجموعه توسط زینب سلیمانی و با حضور سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمان و تعدادی از مسئولان انجام شد.

کد خبر 1245398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha