آغاز به کار نمایشگاه شهید قربانی از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی

نمایشگاه آثار شهید قربانی از شهدا حادثه هواپیمای اوکراینی در محل کتابخانه مرکزی یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، همزمان با سومین سالگرد حادثه هواپیمای اوکراینی، نمایشگاهی از سرگذشت زندگی شهید امیرحسین قربانی بهابادی از شهدای یزدی این حادثه در محل گالری کتابخانه مرکزی یزد آغاز به کار کرد.

 

این نمایشگاه که با حضور پدر و مادر شهید قربانی، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان یزد آغاز به کار کرد، اسناد و فعالیت ها، تصاویر و کارنامه های درسی شهید قربانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

هدف از برپایی نمایشگاه شناساندن و معرفی هر چه بیشتر این دانشجوی نخبه به جامعه و تجلیل از صبر، مقاومت و ولایتمداری خانواده این شهید است که در این نمایشگاه بیش از 170 اثر به تماشا گذاشته شده است.

 

طی دیدارهایی که با خانواده شهید انجام شد تمام آثار و اسناد مربوط به شهید از دوران کودکی و تحصیل در داخل و خارج از کشور تا 21 سالگی و شهادتشان جمع آوری شد که امروز در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

در این نمایشگاه همچنین تصاویری از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد در دی ماه 1386 و دیدار حاج قاسم سلیمانی با خانواده‌های شهدا ارائه شده است.

 

این نمایشگاه از 18 تا 26 دی‌ماه از ساعت 8 صبح تا 20 در کتابخانه مرکزی یزد واقع در بلوار بسیج برای بازدید عموم دایر است.

 

لازم به ذکر است، نمایشگاه «به رنگ دی» با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یزد و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان

کد خبر 1245441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha