مسوولان آذربایجان غربی با حضور در منزل شهیدان پساوند و پورقادری از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دلجویی کردند

سردار حبیب شهسواری به همراه جمعی از مسوولان شهرستان مهاباد از جمله سرپرست فرمانداری با حضور در منزل شهیدان پساوند و پورقادری از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و با آنان ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان غربی و به نقل از سایت اطلاع رسانی سپاه شهدای استان، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی روز یکشنبه(18دی) در منزل این شهیدان ضمن ادای احترام به شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم پایه و اساس بوده و تا زمانیکه در کنار نظام باشند هیچ نگرانی و مشکلی کشور را تهدید نخواهد کرد.

 

سردار حبیب شهسواری ضمن تسلیت دوباره به بازماندگان این حادثه گفت: شهیدان این حادثه برای همیشه در یادها خواهند ماند و در آینده مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در سانحه هواپیمای اوکراینی روشن خواهد شد.

 

وی بادآور شد: شهدا را خداوند شفاعت کرده و بالاترین شان و منزلت را برای آنها در نزد خود قرار داده است و ملت ایران دغدار شهدای این سانحه هستند.

 

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد هم در این دیدار گفت: دشمنان کوردل با سوء استفاده از حادثه هواپیما دنبال تفرقه بین ملت و نظام هستند اما مردم با همبستگی ملی، هرگز اجازه دستیابی دشمن به هدف‌های شوم را نخواهند داد.

 

حسن عباسی افزود: وظیفه همه ماست که به مردم به ویژه خانواده شهدا خدمت کنیم و هرآنچه برای رفاه و آرامش آنها لازم است را انجام دهیم.

کد خبر 1245458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha