سردمداران کشور فرانسه برای رهایی از بحران در کشورشان توهین به مقدسات در ایران را هدف گرفته اند

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: سردمداران کشور فرانسه برای رهایی از بحران در کشورشان توهین به مقدسات در ایران را هدف گرفته اند، لذا به این روش های ضد اخلاقی روی می آورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت صبح امروز دوشنبه(۱۹دیماه) با بیان مطلب فوق افزود: نشریه صهیونیستی شارلی ابدو که مورد حمایت دولت فرانسه است؛ در واقع به وارسته ترین ، پاک ترین، محبـوب ترین و حکیم ترین شخصیت دنیای معاصر اهانت کرد.

امام جمعه پاکدشت گفت: البته اهانت این نشریه مسبوق به سابقه است و قبلاً به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) جسارت کرده و حمـــایت امروز رئیس جمهور سفیه فرانسه نیز قابل درک است . چون بالاخره این آدم سبک مغـــز که فهم، درک و درایتش از یک طفل دبستانی هم نازل تر است با آن خـــانم فرومایه فراری نشست برگزار می کند تا به خیال باطل خودش با چنین افراد بی ارزش و بی اعتباری  انقلاب اسلامی را ساقط کند،  اما وقتی دید این انقـــلاب شکوهمند مثل کوه استواراست و با این خباثت ها و شیطنت ها از پای در نمی آید، لذا از شدت غضب و درد به این اقـــدام نکبت بار روی آوردند تا قدری درد و خشم خود را التیام ببخشند. اما آن ها نمی فهمند این توهین به ضرر خودشان تمام خواهد شد و توجهات مردم عالم به خصوص جوانان و آنان که تشنه حقیقتند بیش از پیش به این مرد بزرگ روز افزون تر خواهد شد.

وی با اشاره به دشمنی های کشور فرانسه و شخص رئیس جمهور این کشور در خصوص ایران اظهار داشت: اگر رئیس جمهور فرانسه و عوامل غربی ذره ای عقل، فهم، شعــــــور و تحلیل درست  داشتند؛ باید با نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی و وفاداری مردم کشورمان و علاقه مردم آزاده جهان به شخصیت بی بدیل امام خامنه ای پی می بردند و می فهمیدند که اهانت به ایشان، نفرت جهانی را از لیبرال دموکراسی و در رأس آن ها مدعیان آزادی و روشنفکری مقامات فرانسه را افزایش می دهد.

حجت الاسلام لزومی تصریح کرد: واقعاً جای حیرت و تأسف است که افراد نادان و بی منطقی مثل رئیس جمهور فرانسه برغرب حاکمیت دارند.

امام جمعه پاکدشت در پایان ابراز داشت: همه دنیا از اخبار فرانسه و وضعیت نابسامان و بحرانی این کشو با اطلاع هستند، رئیس جمهور و مقامات  آن می خواهند با این اقـــــدامات سخیف، توجهات داخلی و خارجی خودشان را از وضعیت بغرنج این کشور منحرف کنند، لذا به این روش های ضد اخلاقی روی می آورند.

لازم به ذکر است، امام جمعه بخش شریف آباد، جامعه روحانیت، حوزه های علمیه برادران و خواهــــــران، خانواده های معظم شهداء، آزادگان، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان ، دفترنظارت و بازرسی انتخابات شـــورای نگهبان ، مسئولان ادارات و نهادها و آحاد مردم انقلابی شهرستان پاکدشت، اقدام موهن  نشریه هتاک شارلی ابدو و حمایت گستاخانه مقامات فرانسوی و غربی از آن را به شدت محکوم کردند.       

کد خبر 1245556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha