روند افزایشی همه‌گیری کرونا در گرگان/ فقط ۴.۸ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نوبت چهارم واکسن را تزریق کردند

زارع با اشاره به روند افزایشی همه گیری کرونا در شهرستان گرگان گفت: ۵۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان های گرگان بستری هستند که نسبت به شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

محمدرضا زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: وضعیت ابتلا و همه گیری کرونا در شهرستان گرگان رو به افزایش است و شهروندان برای در امان ماندن از این ویروس باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان گفت: در حال حاضر ۹ شهرستان ازجمله گرگان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و در صورت عدم‌رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش شمار مبتلایان وارد وضعیت نارنجی یا قرمز کرونایی خواهیم شد.

 

 

وی گفت: در بیمارستان های طالقانی، ۵ آذر و صیادشیرازی گرگان ۵۱ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که ۴۱ بیمار در بخش های آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و ۱۰ بیمار نیز به ونتیلاتور متصل هستند.

 

 

زارع در خصوص آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در شهرستان گرگان بیان کرد: از جمعیت بیش از ۳۵۹ هزار نفری بالای ۱۸ سال در این شهرستان ۸۸.۸۸ درصد نوبت اول، ۸۱.۳۴ درصد نوبت دوم و ۴۲.۴۹ درصد نوبت سوم واکسن را تزریق کردند اما میزان تزریق دز چهارم فقط ۴.۸۰ درصد است.

 

کد خبر 1245559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha