آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان رتبه دوم کشور را کسب کرد

غفاری از کسب رتبه دوم آزمایشگاه پژوهشی پارک علم و فناوری گلستان در بین آزمایشگاه های کشور خبر داد.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: آزمایشگاه پژوهشی پارک علم و فناوری گلستان با پیگیری‌های زیاد در آذرماه امسال توانست پروانه فعالیت خود را از دانشگاه علوم پزشکی گلستان دریافت کند.

 

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به عضویت آزمایشگاه پژوهشی این پارک در شبکه راهبردی یادآور شد: در دی ماه پارسال، عضویت آزمایشی این آزمایشگاه در شبکه راهبردی تبدیل به عضویت فعال شد و امسال براساس ارزیابی صورت گرفته به آزمایشگاه توانمند ارتقا پیدا کرده است.

 

 

وی افزود: براساس ارزیابی انجام شده از بین ۴۱۶ مرکزی که در کشور عضو شبکه راهبردی هستند آزمایشگاه پژوهشی پارک علم و فنلوری گلستان رتبه ۸۵ را در کشور کسب کرده است. همچنین گلستان موفق شده است تا در بین آزمایشگاه‌های پارک‌های علم و فناوری کشور که عضو این شبکه  هستند بعد از مازندران در جایگاه دوم کشور قرار بگیرد.

 

 

 غفاری خاطرنشان کرد: آزمایشگاه پژوهشی پارک علم و فناوری گلستان در زمینه‌های تخصصی مختلف از جمله مهندسی شیمی، شیمی، داروسازی، میکروبیولوژی، مهندسی پلیمر، مهندسی صنایع غذایی، کشاورزی و ... با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و صنعتی داخل و خارج استان و طیف وسیعی از صنایع در کشور همکاری پژوهشی دارد.

 

 

کد خبر 1245586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha