پرهیز از تردد غیرضروری در محور ییلاقات ماسال

فاطمی گفت: از عموم مردم خواستاریم از تردد غیرضروری طی امشب تا پایان هفته در محور ییلاقات ماسال جداً پرهیز کنند تا همکاران راهداری بتوانند عملیات راهداری زمستانی را انجام دهند.

سیدنورالدین فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: برابر اخطاریه نارنجی سازمان هواشناسی و باتوجه به بارش شدید برف در محور ماسال به گیلوان، احتمال وقوع کولاک و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی و استمرار بارش برف و پیش بینی بارش برف در مناطق جلگه ای شهرستان ماسال وجود دارد.

 

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ماسال افزود: از عموم مردم خواستاریم از تردد غیرضروری طی امشب تا پایان هفته در محور ییلاقات ماسال جداً پرهیز کنند تا همکاران راهداری بتوانند عملیات راهداری زمستانی را انجام دهند.

 

وی گفت: در صورت بارش برف در جلگه اولویت برفروبی در سطح شهرستان به ترتیب راههای اصلی، فرعی و روستایی جلگه ای و کوهستانی  خواهد بود.

 

فاطمی تصریح کرد: تردد ضروری در محورهای کوهستانی شهرستان الزاماً با زنجیر چرخ خواهد بود و رانندگان عزیز می بایست به تجهیزات زمستانه مجهز باشند.

 

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ماسال خاطرنشان کرد: دامداران صنعتی و سنتی مستقر در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نسبت به تامین مایحتاج موردنیاز دام های خود از قبیل علوفه و ... اقدامات لازم را به عمل‌ آورند.

کد خبر 1245639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha