کتاب  «صلوات نامه»  بسیار حائز اهمیت و کار بسیار زیبایی بود

درخشان با اشاره به آئین رونمایی کتاب، گفت: با توجه به اینکه کتاب در زمینه «صلوات نامه» بوده، بسیار حائز اهمیت، شایسته تقدیر و کار بسیار زیبایی بود که انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان امروز (۱۹ دی ماه) در آئین رونمایی از کتاب «صلوات نامه» اثر سید خیرالله علوی تبار، اظهار کرد: وی روزی در سنگر جهاد و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های حق علیه باطل حضوری فعال و ارزشمند داشت و امروز نیز در این سنگر معرفتی با انتشار کتابی به معنای حقیقی شعر را به شعور و معرفت تبدیل کرد و این فعالیت در نوع خود جهاد محسوب می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فعالیت مصداق عینی هنر دینی و معنوی بوده که جامعه به ویژه نسل جوان بیش از هر زمان دیگری در شرایط امروزی به آن نیاز دارد.

 

وی این فعالیت را بزرگ و شایسته تقدیر دانست و افزود: وقتی انسان بخواهد همه عمرش با برکت باشد یک روز در سنگر دفاع از این مملکت جهاد می کند و امروز که کتابی با این موضوع به این زیبایی و با اهمیتی را گردآوری و چاپ کرده نیز بر برکت این زندگی می افزاید.

 

درخشان ادامه داد: یکی از خلاء های جدیدی که در حوزه نشر به ویژه در برخی از استان ها بوده این است که هرچند چنین کتاب‌هایی در برخی استان‌های بزرگ نوشته می شود ولی در استان هایی که کتاب در زمینه تلفیق هنر و دین باشد، شاید کمتر این کار صورت گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کتاب در زمینه «صلوات نامه» بوده، بسیار حائز اهمیت، شایسته تقدیر و کار بسیار زیبایی بود که انجام گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه سرهنگ علوی تبار در این زمینه تلاش و زحمت های زیادی متحمل شدند تا این اثر را به یک کتاب ارزشمند تبدیل کنند، یادآور شد: این نویسنده امروز در سنگر علمی و معرفتی تلفیق بسیار زیبایی از هنر دینی را انجام دادند.

 

درخشان اظهار کرد: نقشی که «صلوات» در همه ابعاد زندگی یک مسلمان و یک فرد می تواند داشته باشد، موضوعی که با نام «صلوات» و تلفیقی بسیار تاثیرگذار با شعر داشت، قابل تقدیر است .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش خواهیم کرد که حمایت ویژه‌ای از این کتاب فراتر از وظیفه و ساختار سازمانی که داریم بنا به اهمیت موضوعی که وجود داشته و برای ما از دو جهت که هم کتاب هنری و معرفتی و دینی است، حمایت های لازم را داشته باشیم.

 

گفتنی است، در پایان این آئین با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، معاون هنری و سینمایی، سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از کتاب «صلوات نامه» اثر سید خیرالله علوی تبار، نویسنده رزمنده دوران دفاع مقدس رونمایی و از وی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1245667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha