ظرفیت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه فرهنگ استفاده شود

آشوری با تأکید برتشویق وسوق دادن سازمان‌های مردم نهاد به حوزه فرهنگ گفت: از ظرفیت خیرین و این سازمان‌های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی استفاده بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، علیرضا آشوری در نشست شورای فرهنگ عمومی میامی ،ضمن بیان اینکه باید سازمان‌های مردم نهاد را برای سوق دادن به کارهای فرهنگی بیشتر تشویق کنیم گفت: از ظرفیت خیرین و این سازمان‌های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی استفاده بیشتری داشته باشیم.

 

فرماندار میامی به ظرفیت ها وپتانسیل های  متعدد شهرستان میامی اشاره واظهارداشت: همکاری و تعامل بین نهادهای فرهنگی به معنای واقعی ایجاد شود.

 

وی با بیان اینکه باید به وضعیت امید بخشی در شهرستان میامی رونق بخشید افزود: تقویت فضای امید در جامعه توسط مسئولان از مصادیق و مبانی جهاد تبیین است.

 

آشوری نوع امید بخشی در نقاط مختلف را متفاوت عنوان کردوگفت: باید شرایط امید را تقویت کنیم که در این‌ صورت می توانیم به حل تمامی مشکلات، معضلات و مسائل فرهنگی جامعه امیدوار باشیم.

 

فرماندار میامی با تأکید بر استفاده از نقاط مثبت در شهرها و روستاها خطاب به مسئولان فرهنگی  این شهرستان خاطرنشان کرد: با استفاده از این فرصت‌ها و چالش‌ها برای پیشرفت شهرها و روستاها استفاده کنید چرا که عقیده داریم فرهنگ زیر بنای سایر امور جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه درصورتیکه بخواهیم در حوزه سیاسی، عمرانی، اقتصادی و … کار کنیم باید برنامه ریزی منسجم و منظمی در حوزه فرهنگ داشته باشیم اظهارداشت:فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دستگاه‌های مختلف احصا و هماهنگی بیشتری برای جلوگیری از موازی کاری‌ها انجام شود.

 

آشوری برگزاری نشست مدیران کانون‌های مساجد با مدیران دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد تا ظرفیت‌های کانون‌ها و برنامه‌های آنان به نهادهای مختلف معرفی شود.

 

فرماندار میامی  درخصوص ساخت فرهنگسرای محمد آباد بیان کرد: باید در این زمینه طرح وجود داشته باشد لذا اعتقاد داریم در صورتی که یک طرح جامع و عملی برای احداث فرهنگ سرا برنامه ریزی شود، می‌توانیم ساخت این مرکز را پیگیری کنیم.

کد خبر 1245676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha