سه کانال آب بر کشاورزی در بروجرد به بهره برداری رسید

حسنوند گفت: سه کانال آب‌بر کشاورزی در شهرستان توسط بسیج سازندگی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و در مدت زمان ۲ ماه اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احمد حسنوند امروز در حاشیه مراسم افتتاح کانال آب‌بر روستای گیجالی در سخنانی اظهار داشت: آبرسانی به مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی و تقویت تولید از برنامه های بسیج سازندگی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه روستای گیجالی به دلیل کمبود آب و هدررفتن آب با مشکل روبرو بوده است، افزود: در قالب فعالیت های جهادی وبا همکاری جهاد کشاورزی مشکل آبرسانی به این روستا مرتفع شد.

 

وی ادامه داد: از این کانال به طول ۷۰۰ متر باقی‌مانده بود که موجب هدر رفتن آب می‌شد و مشکل آن هنوز وجود داشت که در این راستا بسیج سازندگی با همت و کمک اهالی روستا این میزان باقی‌مانده از کانال را اجرا کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: اکنون کانال آب‌بر این روستا درست و از هدر رفت آب جلوگیری شده که مردم و اهالی این روستا نهایت استفاده را خواهند برد.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون سه کانال آب‌بر در روستاهای قلعه محمدضیا، دودانگه و گیجالی اجرا شده که در مجموع برای آن‌ها ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون عملیات اجرایی ۶ مخزن آب در روستاهای شهرستان اجرا و سه مخزن آب دیگر در حال اجرا است.

کد خبر 1245691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha