خبرهای خوشی که طرح چکامه با خود به همراه دارد

خوشحال از خبرهای خوشی که طرح چکامه با خود به همراه دارد خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مدیرکل ارشاد گیلان بتوانیم حلقه های بیشتری از این طرح را در استان اجرا کنیم.

علی خوشحال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جلسه دیدار مجریان کشوری طرح چکامه و چهره به چهره به صورت گروهی در مرکز تهران خبر داد و اظهار کرد: استان ها در چند مرحله با حضور در ستاد مرکزی با حجت الاسلام «ارباب سلیمانی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «نعمت زاده» مجری کشوری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه دیدار و گفت و گو کردند.

 

مسئول طرح چهره به چهره گیلان و کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده روستای ملاسرا افزود: در این مرحله استان های گیلان، قم، لرستان، ایلام، اردبیل حضور داشتند که در خصوص ادامه اجرای طرح، نوع برگزاری جلسات و بازدیدها، نظارتها، تقویت و افزایش هزینه ها بحث و تبادل نظر انجام و تصمیماتی هم گرفته شده است که امیدواریم موثر واقع شود.

 

وی با بیان اینکه در بحث طرح چهره به چهره که اصول و عقاید، احکام مسائل اخلاقی برای نسل نوجوان و جوان از 11سال تا 17 سال ویژه دختران و پسران می بایست برگزار شود گفت:  قبلا سهمیه 45 دوره را داشتیم که هنوز هم همین تعداد سهمیه را داریم.

 

خوشحال ادامه داد: در بحث چکامه که طرح پیشگیری و مبارزه با جرایم را داریم می بایست آموزش هایی به مخاطب نوجوان و جوان ارایه شود که به سمت جرم کشیده نشوند.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه از نظر بحث مواد مخدر و فساد اخلاقی، مشروبات الکلی و سیگار و....چیزهایی در جامعه دیده می شود که باید خانواده ها آگاه و جوانان نیز از ورود به اینگونه مسائل جدا دور نگه داشته شوند تا جامعه ای موفق با جوانانی سالم داشته باشیم.

 

خوشحال اذعان کرد: سال گذشته ما در کل استان گیلان فقط 5 حلقه تربیتی داشتیم اما در سال 1401 توانستیم از طریق بودجه استانی 23 حلقه تشکیل دهیم.

 

وی اضافه کرد: از این تعداد هفت حلقه در تالش،  چهار حلقه در لنگرود، سه حلقه در سیاهکل و در شفت، رضوانشهر، و... برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود و نتیجه ای ثمر بخش به همراه داشته است.

 

خوشحال همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه خبرهای خوشی هم در آینده خواهیم داشت امید داریم که همچنان با همکاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بتوانیم این طرح را افزایش دهیم.

کد خبر 1245731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha