ایجاد دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ویژه مددجویان تحت پوشش

عمودی زاده، از ایجاد دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: در این راستا ۱۵۴ میلیارد تومان، تسهیلات کم بهره و دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون حق بیمه کارفرما و خویش فرما پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، همایون عمودی زاده امروز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت تعاون در لرستان اظهارداشت: طرح «شکرانه سلامت» به منظور جلب حمایت و مشارکت خیرین و نیکوکاران در راستای کمک به مددجویان و جامعه هدف اجرا می‌شود.

 

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: این کمک‌ها برای تهیه جهیزیه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، درمان، اشتغال و مناسب سازی مسکن مددجویان هزینه می‌شود.

 

وی در ادامه از ایجاد دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد و گفت: امسال با پرداخت تسهیلات ۱۵۴ میلیارد تومان، تسهیلات کم بهره و پرداخت دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون حق بیمه کارفرما و خویش فرما بیش از دو هزار و ۴۰۰ شغل ایجاد شده است.

 

عمودی زاده خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغالزایی ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد پرداخت می شود.

 

وی به برپایی دوره‌های آموزشی، حرفه آموزی و اشتغال برای توانمند سازی مقیمان مراکز ماده ۱۶ و مجری تبصره دو با مشارکت اداره کل فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با آموزش‌های تخصصی متناسب با بازار کار و آموزش‌های فنی پر درآمد، می‌توانند زمینه رفع بخشی از معضل بیکاری را فراهم کنند.

 

مدیر کل بهزیستی لرستان از پرداخت خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ که در سامانه رصد و پرتال بهزیستی کشور نیز به ثبت رسیده است.

کد خبر 1245740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha