استقرار ماشین‌آلات برف روبی در ۱۵ نقطه شهر رشت

یزدانی با بیان اینکه ماشین‌آلات برفروبی در ۱۵ نقطه شهر رشت مستقر شده‌اند گفت: حدود هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری رشت در سه شیفت ۲۴ ساعات در خدمت شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، یوسف یزدانی شامگاه دوشنبه(۱۹ دی) در برنامه خبری اظهار داشت: شهرداری با ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات برفروبی و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلاتی که از شرکت‌های طرف قرارداد تامین کرده برای خدمات‌رسانی در روزهای برفی آماده است.

 

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه این ماشین‌آلات در ۱۵ نقطه شهر جانمایی و مستقر شده‌اند تصریح کرد: علاوه بر اینها حدود هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری رشت در سه شیفت ۲۴ ساعات در خدمت شهروندان هستند تا اگر بارش برف افزایش پیدا کرد اقدامات لازم را انجام دهند.

 

یزدانی یادآور شد: طبق مدیریتی که استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی و ستاد بحران با همکاری شهرداری به عمل آوردند تمامی اکیپ‌ها برای باز نگهداشتن مسیرهای دسترسی آمادگی کامل دارند.

 

وی ابراز داشت: با دستور ستاد مدیریت بحران استان گیلان، ۱۰ دستگاه کامیون و سه دستگاه لودر متعلق به بنیاد مسکن هم در اختیار شهرداری رشت قرار گرفته است.

 

سرپرست شهرداری رشت در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا دارم تا جایی که امکان دارد در شب‌های برفی خودروهای خود را در مسیرهای اصلی و در کوچه‌ها پارک نکنند تا عملیات برفروبی به راحتی انجام شود.


 

کد خبر 1245772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha