معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد ایلام شد

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با استقبال رسمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین فرهنگی و هنری وارد استان ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با استقبال رسمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین فرهنگی و هنری وارد  استان ایلام شد.

 

حضور در گلزار شهدای گمنام، بازدید از ساختمان اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نشست با ناشران، نویسندگان و شاعران و تجلیل از برگزیدگان  ششمین دوره جایزه کتاب سال استان، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان حوزه ی چاپ و نشر، مدیران موسسات و بازدید از کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد و بازدید از کتابخانه کانون فرهنگی هنری استان از برنامه های اصلی سفر معاون محترم فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ایلام است.

 

حضور در جلسه شورای اداری مدیران ستادی اداره کل و شهرستان های استان و گفتگو با بخش ویژه خبری سیمای مرکز ایلام از دیگر برنامه های وی خواهد بود.

 

احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به استان ایلام با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 


یاسر احمدوند و هیئت همراه وی که به ایلام سفر کرده‌اند با حضور در گلزار شهدای گمنام ایلام یاد شهدا را گرامی داشتند.

 

کد خبر 1245813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha