ثبت نام مسابقات «عطر قرآن در فجر انقلاب» در کانون فرهنگی و هنری ثارالله زنجان آغاز شد

ثبت نام مسابقات قرآنی «عطر قرآن در فجر انقلاب» در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ و مفاهیم ویژه خواهران و برادران کانون فرهنگی و هنری ثارالله زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مسابقات قرآنی« عطر قرآن در فجر انقلاب» به همت کانون فرهنگی و هنری ثارالله در ایام دهه فجر ویژه خواهران و برادران کانونی در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ و مفاهیم اجرا می شود.

 

زمان برگزاری مسابقات ترتیل روز یکشنبه 2 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در جلسه قرآن هفتگی خواهد بود و برای رده سنی ابتدایی شرکت کننده در این رشته سوره نازعات، رده سنی متوسطه اول سوره طلاق و رده سنی متوسطه دوم پنج صفحه اول سوره توبه در نظر گرفته شده است.

 

زمان برگزاری رشته قرائت روز یکشنبه 9 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام شده و شرکت کنندگان متوسطه اول و دوم می توانند سوره شمس آیات 1 تا 15 و سوره حشر آیات 18 تا 24 را برای شرکت در مسابقه انتخاب کنند.

 

رشته حفظ نیز در روز یکشنبه 16 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در جلسه قرآن هفتگی ویژه رده سنی ابتدایی و حفظ یوره نباء برگزار می شود.

 

برای رشته مفاهیم نیز حکمت های نهج البلاغه پیش بینی شده است که برای رده سنی متوسطه اول حکمت های شماره 38-126 و 33 و برای رده سنی متوسطه دوم حکمت های شماره 93-289 و 417 در نظر گرفته شده است.

 

آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان خواهر و برادر 25 دی ماه است و افراد می توانند با مراجعه حضور به مسجد ثارالله زنجان در مسابقات شرکت کنند.

کد خبر 1245850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha