«امیرآبادی زاده» مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، مرتضی امیرآبادی زاده به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی امروز سه شنبه (۲۰ دی) با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

 

مرتضی امیرآبادی زاده مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی در این مراسم گفت: دیدگاه ما این است که ادب، احترام و تواضع همراه با قاطعیت را سرلوحه کار خود جهت خدمت رسانی به مردم خراسان جنوبی قرار دهیم.

 

وی بیان کرد: دغدغه خدمتگذاران دولت جمهوری اسلامی، مردم هستند و تاکنون در ثبت احوال استان در حق مردم اجحافی نشده است و شکایتی نداشته ایم.

 

مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی ادامه داد: هدف ما اجرای اهداف سازمانی و خدمت رسانی به مردم و معرفی و تبیین عملکرد ثبت احوال است و به دنبال به کارگیری افرادی هستیم که خداترس و مردم دار باشند. 

 

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علیرضا مهرآور مدیرکل سابق ثبت احوال خراسان جنوبی تقدیر به عمل آمد و مرتضی امیرآبادی زاده به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی معرفی شد.

 

 

کد خبر 1245877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha