لزوم افزایش ضریب ایمنی اسناد/ ساختمان ثبت احوال بشرویه و سرایان نیمه تمام است

طالبی گفت: دشمن به دنبال سرقت اسناد جمهوری اسلامی است و باید ضریب ایمنی حفظ اسناد و مدارک هویتی مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی امروز سه شنبه(۲۰ دی) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار داشت: داشتن روحیه خدمت رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی بحث ایجاد ناامنی و یاس در بین مردم است و در این راستا برای مقابله با نقشه های دشمن باید خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

وی بیان کرد: تعهد و وظیفه شناسی مدیران یکی از شاخصه های مهم مدیران انقلابی است و عمده تعهدات مورد انتظار ریشه در اعتقادات مذهبی و قوانین ما دارد.

 

طالبی درخصوص پاسخگویی به مردم و تبیین عملکرد گفت: یکی از مهم ترین وظایف در زمینه جهاد تبیین بحث تبیین عملکرد است و باید مردم با اقدامات و وظایف و عملکردتان آشنا شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث افزایش ضریب ایمنی اسناد بسیار مهم است، افزود: دشمن به دنبال سرقت اسناد است و باید از مدارک هویتی مردم به صورت خاص حفظ شود و ایمنی آن را افزایش دهیم.

 

وی به بحث افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه گفت: باید با تبیین عملکرد این اعتماد را افزایش دهیم و در نتیجه این موضوع باعث امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

 

طالبی در ادامه اظهار داشت: مردم ایران به خصوص خراسان جنوبی یک جامعه مذهبی و ولایی هستند و در استقبال از رئیس جمهور این موضوع قابل مشاهده بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: در دو شهرستان بشرویه و سرایان پروژه های ساختمان ثبت احوال نیمه تمام است و به دنبال اتمام و بهره برداری این پروژه ها هستیم.

 

 

 

 

کد خبر 1245878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha