رحمت حضرت حق بر آسمان اصفهان

رحمت خدا بر آسمان اصفهان حاکم و با بارش برف و باران نعمت های الهی سرازیر و استان اصفهان سفید پوش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سال ها بود که مردم استان اصفهان به ویژه پایتخت نشینان در انتظار برف و بارش این رحمت الهی بودند که این آرزو به سر آمد و آسمان این دیار برفی و زمین سفید پوش شد.

بارش برف در ارتقاعات این استان به یک متر هم می رسید و در نقاط مرکزی اصفهان زمین سفید شد و خوشحالی و نشاط در بین مردم رقم خورد.

برف و شادی مردم هر دو نعمت بود که در نصف جهان جاری شد و خاطره زیبا در بین شهروندان به ثبت رساند و مایه خوشحالی در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) شد.

سال ها بود که اصفهان کمتر چنین بارش برف و بارانی را به خود دیده بود و با نزول رحمت الهی خوشی به دل مردم نشست که خبر از تداوم بارندگی، بذر امید را در دل کاشت.

 

غرب استان اصفهان سفید پوش شد

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سومین سامانه ناپایدار پر بارش در این استان خبرداد و گفت: غرب استان سفید پوش شد.

به گفته منصور شیشه فروش، این بارش ها از شامگاه یکشنبه آغاز و تا پایان روز دوشنبه ادامه داشت که این وضع در روز سه شنبه نیز محتمل است.

وی ادامه داد: مدارس در این مناطق تعطیل و جاده ها لغزنده شد که راهداری و حمل و نقل برنامه بازگشایی مسیرهای شهری را بر عهده داشت.

لغزندگی جاده ها و لزوم مدیریت سفر

 

جاده ها این روزها به دلیل بارش برف لغزنده شده و نیاز به مدیریت سفرها توسط رانندگان بوده تا اینکه از انجام سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از رانندگان خواست سفرهای غیر ضروری خود را به زمان دیگر موکول کنند.

سرهنگ اصغر زارع ادامه داد: مسیرهای اصلی بازگشایی شده اما به دلیل سردی هوا و لغزندگی، باید رانندگان قوانین را رعایت و با احتیاط برانند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به هشدارهای پلیس و راهداری و حمل و نقل جاده ای ضروری است و اطلاعات مسیر راه های استان اصفهان را از مرکز پیام راهداری و حمل و نقل با شماره تلفن 141 بگیرند و قبل از سفر از باز بودن راه ها با خبر بشوند.

کد خبر 1245944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha