برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در مسجد حضرت ولیعصر(عج)

وحدانی گفت: جشن میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام والای مادر در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

سودابه وحدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگو و اسوه تمام عالمیان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: کانون‌های فرهنگیهنری مساجد وظیفه سنگینی نسبت به تبلیغ و ترویج سبک زندگی، اهداف و آرمان‌های حضرت فاطمه زهرا(س) در بین جامعه دارند.

 

وی گفت: حضرت فاطمه(س) همواره در راستای ولایت و ولایت پذیری گام بر می‌داشت که این مسئله یکی از شاخص‌های مهم این بانوی بلندمرتبه محسوب می‌شود.

 

وحدانی با اشاره به اینکه ویژه برنامه جسن میلاد کوثر در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود گفت: قرائت سوره کوثر و هدیه به حضرت فاطمه(س)، مسابقه فرهنگی،شعر خوانی ،مولودی خوانی و تقدیر از نامهای فاطمه و زهرا با دعوت از دانش آموزان دبستان شهید وحدانی به همراه مادران در مسجد ولیعصر عج خشکرودبار از جمله برنامه‌های کانون ما در روز میلاد حضرت زهرا(س) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با بیان اینکه معرفی کتاب بهار نام دیگر باران که سیره رفتاری پیامبر با دختران در قالب داستان است و ارزش و جایگاه دختران در دین اسلام بیان می کند را در دستور کار داریم خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی ریحانه با موضوع جایگاه زنان در اسلام با محوریت کتاب بهار نام دیگر باران ویژه اعضای کانون برگزار می‌شود.

کد خبر 1245971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha