برخی مدارس استان کرمان در پی شرایط ناپایدار جوی تعطیل شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ناپایداری های جوی فهرست مدارسی که در آن آموزش حضوری تعطیل شده را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان چهارشنبه(۲۱ دی)اعلام کرد: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر، آموزش حضوری در مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان رفسنجان تعطیل و آموزش از طریق فضای پیگیری می شود.

 

 

این اطلاعیه می افزاید: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان رابر به علت سردی هوا و یخ زدگی سطح تعطیل است و مدارس متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

 

بر اساس این اطلاعیه مدارس مدارس دهستان سیرچ از توابع منطقه شهداد تعطیل و مدارس منطقه شهدا نیز با توجه به سردی هوا و آبگرفتگی معابر فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

 

 

تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان کوهبنان و آغاز به کار مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان با دو ساعت تاخیر؛ تعطیلی مدارس تمامی دوره های تحصیلی در فیض آباد راور و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه بخش کوهساران  راور  و مدارس دوره ابتدایی روستاهای خورند بغیجان و ریحان از توابع شهرستان راور نیز در این اطلاعیه آورده شده است.

 

 

این اطلاعیه همچنین از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهر رفسنجان و مس سرچشمه با توجه به برودت هوا با آبگرفتگی معابر و آموزش غیر حضوری این مدارس و نیز تعطیلی آموزش حضوری در مدارس پیش دبستانی و دوره ابتدایی منطقه نوق و آموزش مجازی خبر می دهد.

 

 

 

در این اطلاعیه آمده است: آموزش حضوری در مدارس دهبکری و ابارق از توابع شهرستان بم نیز تعطیل و آموزش از طریق غیر حضوری پیگیری می  شود و مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان زرند نیز تعطیل و در مناطق دشتخاک و سربنان هم تمامی دوره های تحصیلی تعطیل است.

 

 

در پایان این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعطیلی مدارس متوسطه دوم در برخی از مناطق، امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار می شود.

کد خبر 1245981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha