اعزام ٧ مازندرانی به چهل و پنجمين دوره از مسابقات کشوری قرآن كريم

حجت الاسلام حیدری جناسمی از اعزام ٧ نماينده قرآني از مازندران به چهل و پنجمين دوره از مسابقات کشوری قرآن كريم به میزبانی استان خوزستان خبر داد و گفت: مازندران در رشته قرائت تحقيق و حفظ بخش برادران و رشته قرائت ترتيل و حفظ بخش خواهران نماینده دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهيم حيدري‌جناسمي امروز(۲۱دی)‌در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: چهل و پنجمين دوره از مسابقات سراسري قرآن كريم مرحله نهايي بخش آوایی با حضور نمايندگان ٣١ استان در شهر اهواز برگزار می‌شود.

 

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور نمایندگان مازندران در این دوره از مسابقات، افزود: ٧ خانم و آقا از مازندران در شهر اهواز با سایر متسابقین به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

وی گفت: اين مسابقات از روز پنجشنبه٢٢دي ماه تا چهارشنبه٢٨ دي ماه ١٤٠١برگزار مي‌شود و متسابقين مازندراني راه يافته به اين دوره از مسابقات روز جمعه ٢٣دي ماه به استان خوزستان اعزام خواهند شد.

 

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی در ادامه به رشته‌هاي مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در رشته قرائت تحقيق بخش برادران آقايان مصطفى قاسمي و سيد صادق مسلمي ، در رشته حفظ كل قرآن كريم بخش برادران آقايان پيمان ايازي و محمد رضا رضايي ، در رشته قرائت ترتيل بخش خواهران خانم راضيه رحيمي و در رشته حفظ كل قرآن كريم بخش خواهران خانم‌ها رقيه رضايي و فاطمه نظري بعنوان نمایندگان مازندران در این مسابقات شرکت می کنند.

کد خبر 1246047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha