تعداد جایگاه های سوخت در سیستان و بلوچستان افزایش خواهد یافت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور به همراه اعضای کارگروه انرژی مجلس و نمایندگانی از وزارت نفت، از منطقه زاهدان بازدید و مشکلات را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی اکبر نژاد علی در جریان بازدید از وضعیت سوخترسانی در منطقه زاهدان بیان داشت: با توجه به بعد مسافت و وسعت سیستان و بلوچستان، تعداد جایگاه های عرضه سوخت با حضور سرمایه‌گذار افزایش می یابد.

 

وی افزود: به منظور توسعه جایگاه های سی ان جی تعداد این جایگاه ها در سطح استان افزایش خواهد یافت و همچنین تعدادی تجهیزات رایگان از سوی وزارت نفت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان برخی از مشکلات طرح کدینگ منطقه ای کارت های سوخت گفت: به منظور جلوگیری از سوختگیری کارت های سوخت مهاجر و مدیریت مصرف سوخت، ساماندهی مجدد طرح کدینگ انجام خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان: کارگروهی مرکب از اعضای کمیسیون انرژی مجلس و نمایندگانی از وزارت نفت به منظور بررسی مشکلات سوخترسانی در سیستان و بلوچستان روزهای شنبه و یکشنبه به استان سفرکردند و با انجام بازدیدهای میدانی از شهرهای استان، از نزدیک وضعیت را بررسی کردند.

 

استان سیستان و بلوچستان پس از استان کرمان، وسیع ترین استان کشور است که 11درصد از کل مساحت کشور را دربرمی گیرد و بیش از 1500کیلومتر مرزمشترک آبی و خاکی با کشورهای افغانستان، پاکستان و دریای عمان دارد. این استان فاقد خط لوله انتقال فرآورده می باشد و از نظر تقسیمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، به دو منطقه زاهدان و چابهار تقسیم شده است.

کد خبر 1246057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha