مکتب سردار سلیمانی، الگویی برای جوانان است

زیویار با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه در برابر نظام سلطه ایستادگی کرد فردی مکتب ساز بود، افزود: امروز باید ترویج مکتب سلیمانی مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، فرهاد زیویار امروز در نشست شورای اداری لرستان، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه در برابر نظام سلطه ایستادگی کرد فردی مکتب ساز بود.

 

استاندار لرستان افزود: سردار شهید سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین خدمت را به مردم و کشور ارائه می کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی در همه عرصه ها خدمات و اقدامات برجسته‌ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است و این خدمات باید در جامعه بازگو شود.

 

زیویار با بیان اینکه رفتار سردار سلیمانی الگویی برای تمام جوانان انقلابی است، ادامه داد: انعکاس خدمات و تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی بین جوانان و عموم مردم برای مصون ماندن از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی در تمام برهه ها با بصیرت کنار مقام معظم رهبری و ملت ایران حضور داشت، ادامه داد: این افراد شخصیت های تاثیرگذاری هستند و نمی توان از تاثیرات و خدمات آنها به راحتی گذر کرد.

 

استاندار لرستان در ادامه به خدمات امیرکبیر به کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیرکبیر محصول ظرفیت ملی ایرانی اسلامی بود که دارالفنون را تاسیس کرد و سردار سلیمانی نیز در حکومت مردم سالاری دینی بوده است.

کد خبر 1246079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha