اهداء بیش از ۱۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد به ‌منظور ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان در ۹ ماهه امسال هزار و ۶۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت استان توزیع کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ مجید الهی راد گفت: کمیته امداد به ‌منظور ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان در ۹ ماهه امسال تعداد هزار و ۶۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت استان توزیع کرده است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه ارزش جهیزیه های توزیع شده بیش از ۴۲ میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت است.


 

وی با اشاره به اینکه ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان ۲۶ میلیون تومان است، گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.


 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: از مجموع هزار و ۶۱۷ جهیزیه اهدایی، تعداد ۲۱۹ سری در اسفراین، ۳۱ سری در بام و صفی آباد، ۳۷۶ سری در بجنورد، ۸۹ سری در جاجرم، ۲۳۰ سری در شیروان، ۱۲۹ سری در لوجلی، ۱۵۸ سری در مانه، ۱۰۰ سری در راز، ۱۷۱ سری در جرگلان، ۹۹ سری در فاروج و ۱۵ سری جهیزیه در شهرستان گرمه توزیع شده است.


 

الهی راد بیان کرد: این نهاد در راستای ایجاد سهولت در تشکیل خانواده برای فرزندان مددجو به تمامی مددجویان نوعروس جهیزیه اهدا می کند و تاکنون هیچ مددجویی بدلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج بازنمانده است.

 

کد خبر 1246108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha