مردم ولایتمدار کرمانشاه  اهانت به مرجعیت و مقدسات را محکوم خواهند کرد

حجت الاسلام عبدی،گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار استان کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه ( ۲۳ دی ماه)اهانت به مرجعیت و مقدسات را محکوم خواهند کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی ، گفت:در پی اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی  در اهانت به مقام شامخ مرجعیت و ولایت، مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه این هفته ۲۳ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ صبح  در مقابل مسجد جامع استان این اقدام سخیف را محکوم خواهند کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،افزود: این اولین بار نیست که مقدسات اسلامی توسط این نشریه موهن و با حمایت دولت فرانسه مورد اهانت قرار می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد:اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به مرجعیت و بزرگان دین ، بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی را خشمگین کرد و بدون شک این اقدام شنیع، در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت(ع) طراحی شده و مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه اسلام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام عبدی،تصریح کرد:  ولایت و مرجعیت خط قرمز مردم دیندار و ولایتمدار ایران اسلامی است که مردم ما هرگز اهانت به این جایگاه را برنمی تابند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اظهار کرد: به فضل الهی مردم انقلابی کرمانشاه نیز پس از اقامه نماز جمعه همزمان با میلاد مبارک حضرت زهرا (س)و سالگرد ولادت حضرت امام ره با تظاهرات و سردادن شعارهای کوبنده  خشم انقلابی و انزجار خود را از سیاست‌های مزورانه دولت فرانسه و سایر هم پیمانان اروپایی و آمریکایی او اعلام کرده و وفاداری خود به اسلام، ولایت و مرجعیت را به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 1246140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha