اهانت به مرجعیت نشان از ناتوانی دشمن و فراگیری جهانی انقلاب است

آیت الله خاتمی بر ضرورت هوشیاری و بصیرت مردم در برابر هر فتنه و نقشه دشمن تاکید کرد و گفت: اهانت به مرجعیت و ولایت نشان از ضعف و ناتوانی دشمن و همچنین فراگیری جهانی انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امروز در اجتماع طلاب و روحانیون در حمایت از مرجعیت جهانی تشیع و محکومیت اقدام شنیع نشریه هتّاک فرانسوی در حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه دشمن دلسوز مردم ایران نیست و از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی استفاده می کنند، اظهار کرد: این وقایع با تدابیر حکیمانه رهبری و حضور در صحنه مردم خنثی شد.

 

امام جمعه زنجان با محکوک کردن اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن دید نمی تواند از طریق این فتنه ها به جمهوری اسلامی ضربه بزند، تشیع را مورد هدف قرار داد.

 

وی بر ضرورت هوشیاری و بصیرت مردم در برابر هر فتنه و نقشه دشمن تاکید کرد و گفت: اهانت به مرجعیت و ولایت نشان از ضعف و ناتوانی دشمن و همچنین فراگیری جهانی انقلاب دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به فراز و فرود‌های بسیاری که انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی تاکنون پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است غافل از اینکه ملت ایران همواره پیرو رهبری و ولایت بوده و هستند و این توطئه ها راه به جایی نخواهد برد.

 

 

کد خبر 1246162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha