۸ اخطار کتبی مصرف بهینه گاز در شیروان صادر شد

فرماندار شیروان گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته، ۸ اخطار کتبی مصرف بهینه گاز در این شهرستان صادر شد.

دولت اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: روز گذشته اکیپ های پایش دمای رفاه ادارات، نهادها، مراکز تجاری و گاز شهرستان از 67 مکان دولتی و خصوصی بازدید کردند که به 8 مورد اخطار کتبی داده شد.

 

 

فرماندار شیروان عنوان کرد: شب گذشته دمای هوا در این شهرستان، به منفی 16 درجه رسید و امروز هم در طی روز به منفی صفر خواهد رسید که لازم است شهروندان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

 

 

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش شدید دمای هوا و افزایش مصرف گاز، از مردم ساکن در شهرها و روستاهای شهرستان درخواست داریم تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند و دچار افت  یا قطعی نشویم.

 

 

وی با بیان اینکه دو روز است روند بازرس از ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در بحث رعایت شیوه نامه های مصرف و صرفه جویی گاز تشدید شده است تصریح کرد: متاسفانه طبق اعلام ششرکت گاز شهرستان با توجه به شروع کاهش دما از عصر روز گذشته، مصرف گاز خانگی افزایش قابل توجهی داشته است که در صورت عدم صرفه جویی حتما با قطعی مواجه خواهیم شد.

 

 

وی اضافه کرد: سرمای هوای روستاهای بخش سرحد شهرستان شیروان در خراسان شمالی صبح  (چهارشنبه) به اوج خود رسید و اهالی این منطقه شب گذشته و صبح امروز با تحمل هوای ۱۹ درجه زیر صفر سردترین شب دی ماه زمستان امسال را پشت سر گذاشتند.

 

 

مصرف گاز خانگی در خراسان شمالی با سرمای زمستانه و برودت هوا افزایش چشمگیری یافته است و این روند فعالیت بسیاری از صنایع استان را کند کرده و نیاز است تا شهروندان در این فصل مصرف این سوخت گرانبها را مدیریت کنند.

 

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1246236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha