خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

سعیدی زاده گفت: خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت هستند و خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذرابیجان غربی، مرتضی سعیدی‌زاده، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا‌(ع)، در دیدار با خانواده شعید باباساعی که به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدی، معاون بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا‌(ع)  و مهدیان، مسئول روابط عمومی بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، دیشب چهارشنبه (21 دی‌ماه) در سفر یک‌روزه خود به این استان دیدار کردند، گفت:  خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت هستند و خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم و  مسئولان است.

وی افزود: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌ها، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

سعیدی‌زاده ادامه داد: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ايران در جهان مرهون مقاومت و شهامت رزمندگان در طول اين هشت سال دفاع نابرابر بود.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

گفتنی است؛ شهید باباساعی، 12/24 /1361 در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی بر اثر اصابت ترکش به پشت گردن وی به شهادت می‌رسد.

دیدار با شاعر اهل بیت، علی حبیبی، حضور در میز خدمت اقلیت‌های دینی از جمله برنامه‌های  مرتضی سعیدی‌زاده، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا‌(ع) در سفر خود به استان آذربایجان‌غربی بود.

 

کد خبر 1246237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha