حساسیت و همکاری لازمه انجام امور فرهنگی / احترام به پدر و مادر منشاء برکت و توفیق   زندگی

امام جمعه سرفاریاب احترام به پدر و مادر را موجب رضایت خداوند و منشاء برکات و توفیقات زیاد در زندگی انسان دانست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام محمد زارعی پور امروز در نشست ستاد نماز جمعه سرفاریاب با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، بر لزوم بزرگداشت این مناسبت تأکید و با نقل احادیثی از معصومین (ع) به ارزش و اهمیت احترام و نیکی به والدین به ویژه مادر توصیه و سفارش کرد.

 

امام جمعه سرفاریاب احترام به پدر و مادر را موجب رضایت خداوند و منشاء برکات و توفیقات زیاد در زندگی انسان دانست و از فعالیت و همراهی همه اعضاء به ویژه مسئول ستاد نماز جمعه قدردانی کرد.

 

مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب نیز در ابتدای نشست ضمن قدردانی از حضور اعضای ستاد در این نشست، گفت: هماهنگی و پیگیری امورات ستاد نماز جمعه ، برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبت های مختلف از اهداف و دستور کار کلی نشست عادی ستاد نماز جمعه است.

 

حجت الاسلام سید رسول کشاورز همچنین با بیان اینکه تعلقات و حب دنیا انسان را از دستیابی به حقایق و معارف الهی باز می دارد، گفت: همه ما باید در مسیر معرفت و سعادت به یکدیگر یاری برسانیم و در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم، در انجام وظایف خود کوتاهی نکنیم و نسبت به امور فرهنگی و مذهبی حساسیت و همکاری ممکن را داشته باشیم.

 

گفتنی است در پایان نشست مقرر شد جشن روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، روز مادر و زن در محل محوطه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از ساعت ۱٠:۳٠ صبح همراه با برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی، مولودی خوانی و هدیه به مادران بی سرپرست مزین به نام «فاطمه» با همکاری اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شود.

 

همچنین حساب بانکی به شماره ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۲۲۰۴۱ به نام دفتر امام جمعه سرفاریاب برای دریافت کمک های نقدی، جهت استفاده در مسائل و مناسبت های دینی و مذهبی و موارد مربوط به نماز جمعه اعلام شد.

کد خبر 1246240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha