اجرای بازخوانی فضائل حضرت زهرا (س) برای نسل جوان در سرپل ذهاب

حجت الاسلام دوستیان،گفت: با توجه به اینکه شخصیت‌ زهرای‌ اطهر، در ابعاد سیاسی‌ و اجتماعی‌ و جهادی‌، شخصیت‌ ممتاز و برجسته‌ای‌ است در این راستا فضائل حضرت زهرا (س) برای نسل جوان در سرپل ذهاب بازخوانی می شود.

حجت الاسلام حسن دوستیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،در مورد شخصیت و مقام حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به خاطر کرامت و جایگاه خاصی که حضرت زهرا(س) داشت. پیامبر پیامبر بزرگوار اسلام(ص) او  را پاره تن خود خطاب می کرد و می فرمود هر که فاطمه را بیازارد مرا اذیت کرده است و هر که مرا آزار دهد خداوند را آزار داده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب،افزود:از دامن همین انسان کامل (حضرت فاطمه زهرا) بود که انسان های مثل سرور جوانان اهل بهشت حضرت امام حسن(ع)، حضرت امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) پا به عرصه وجود گذاردند و جهان را دگرگون کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های متنوعی همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در سرپل ذهاب ،خاطر نشان کرد: اجتماع بانوان و دیدار با امام جمعه ، تجلیل از بانوان فعال فرهنگی ، تجلیل از کسانی که اسم زهرا دارن ، غبارروبی مزار شهدای ، دیدار با خانواده شهدا ، دیدار دختران حاج قاسم با مادران شهید و تجلیل از فعالین کمیته امداد در امور فرهنگی از برنامه های شهرستان خواهد بود.  

 

حجت الاسلام  دوستیان ،تصریح کرد:برپایی جشن های میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار حرم احمدابن اسحاق(ره) با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های شاخص است که برگزار می شود.

 

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم نسلی را تربیت کنیم که منتظر امام زمان (عج) باشد، باید به حضرت زهرا (س) نگاه کنیم که دختری را تربیت کرد که در راه امامش یعنی سیدالشهدا (ع) تمام زندگی خود را فدا کرد، لذا بهترین راه الگوگیری برای خانم ها تربیت نسل منتظر است.

 

کد خبر 1246249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha