عملکرد مدیران هر سه ماه یکبار  ارزیابی شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر سه ماه باید یکبار عملکرد مدیران ارزیابی شود تا فعالیت آنان مورد بررسی قرار گیرد و اهداف و برنامه‌های آنان را مردم بدانند چقدر اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان های ساحلی استان با حضور محمد کرمی استاندار استان سیستان و بلوچستان، سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، فرمانداران ( کنارک، دشتیاری و زرآباد)، شاهوزایی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری چابهار، بلوچ معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شالفروش معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، بخشداران (مرکزی، پلان و پیرسهراب)و سایر اعضای شورای اداری شهرستانهای کنارک ، دشتیاری ، زرآباد در  محل فرمانداری ویژه شهرستان چابهار برگزار گردید.

 

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب  دچار بحران بی آبی است و باید از ظرفیت سدها و دریا و منابع آب بخوبی استفاده و طرح‌های آبرسانی به سرانجام رسانده شود تا مشکلات کاهش پیدا کند.

 

 کرمی در جلسه شورای اداری چابهار یادآور شد: در حوزه مسکن زیرساختهای مسکن نظیر ساخت جاده، برق، آب و تلفن و اینترنت و سایر امکانات رفاهی توسط دولت آماده و توسط خود مردم با اخذ تسهیلات ساخته می‌شود.

 

وی افزود: فعال سازی بازارچه ها با حضور خود مردم امکانپذیر است و هر جا مردم ورود کرده اند موفقیت‌ها دوچندان شده است.

 

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان و دانشگاهیان برای توسعه استان مهم هستند و از این ظرفیت برای تولید و اشتغال استفاده شود.

 

کرمی تصریح کرد: روش‌های مدیریتی گذشته باید تغییر کند و جلسات هم اندیشی برگزار و ارتباطات بین بخشی می‌تواند خیلی از مشکلات را مرتفع کند، همه این موارد با اراده قوی می توانید انجام دهید.

 

وی افزود: مردم و مسوولان با اراده قوی و با توکل بر خداوند تلاش کنند و این انقلاب را در همه صحنه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی با ظرفیت‌های فراوان پیروز کنند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مدیران باید کف میدان باشند و از ظرفیت های سواحل مکران برای توسعه بیشتر بهره ببرند.

 

کرمی گفت: هر سه ماه باید یکبار عملکرد مدیران ارزیابی شود تا فعالیت آنان مورد بررسی قرار گیرد و اهداف و برنامه‌های آنان را مردم بدانند چقدر اجرایی شده است.

 

وی افزود: فعال کردن دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه موجب توسعه روابط اقتصادی، تجاری و سیاسی می‌شود

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه نقش مهمی در در تحول جامعه ایفا می کند و همچنین لزوم فعال کردن کارگروههای اندیشه ورزی در ادارات با پشتوانه دانشگاه‌ها ضروری است.

 

کرمی در خاتمه گفت: فرهنگ کار به نوعی در استان از بین رفته و در این باره مردم و مسوولان تلاش کنند و کار را اهمیت بیشتری بدهند و استان با نگاه تولیدی جلو ببریم.

کد خبر 1246280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha