آزمایشگاه های استاندارد استان به دلیل قدیمی شدن و خرابی تجهیزات عملا نیمه تعطیل هستند

موسی پور گفت: آزمایشگاه های استاندارد آذربایجان غربی به دلیل قدیمی شدن و خرابی تجهیزات عملا نیمه تعطیل هستند که نیازمند جذب اعتبار و به روز رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، وحید موسی پور امروز، ( ۲۲دیماه)، در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: آزمایشگاه های استاندارد آذربایجان غربی به دلیل قدیمی شدن و خرابی تجهیزات عملا نیمه تعطیل هستند که نیازمند جذب اعتبار و به روز رسانی هستند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی افزود: نظارت باید در حوزه استاندارد افزایش یابد و کم کاری های بخش ترویج استاندارد جبران شود.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی و وجود چند گمرک مهم در استان نیاز است یکسری استانداردها در حوزه کشاورزی، صادرات و واردات و صنایع تبدیلی و تکمیلی ویژه استان تدوین شود.

موسی پور بیان کرد: مرزهای دانش استاندارد باید شناسایی شود به همین دلیل در اداره کل استاندارد کارگروه هایی جهت شناسایی مرزهای دانش استاندارد تشکیل می شود تا استاندارد های عملی و کاربردی تدوین شود.

وی خاطر نشان کرد: با ترویج استاندارد تولید افزایش می یابد و اعتماد سازی در بین اقشار مردم ایجاد می شود.

کد خبر 1246317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha